Robotyka dla dzieci z GO4Robot Łódź

Wybierz kreatywne atrakcje dla dziecka z nauką programowania w Łodzi🚀

Hej, tu Julka!

Będąc na studiach, pracowałam jako trener robotyki w GO4Robot w Poznaniu. Odkryłam, że przebywanie z dziećmi i nauczanie ich sprawia mi olbrzymią frajdę! Zrozumiałam, ile satysfakcji daje mi praca z najmłodszymi, a ich postępy były dla mnie bardzo motywujące. Niestety, po zakończeniu edukacji, wróciłam w rodzinne strony. Mijały tygodnie, a mi czegoś brakowało… Robotyki! I tak narodził się pomysł: GO4Robot Łódź, a teraz moje marzenie się spełniło. Na nowo mogę się spełniać, realizując edukacyjną misję. Zaczynamy nowy rozdział i mamy nadzieję, że będziecie nam kibicować oraz śledzić nasze poczynania.
o nas

Dlaczego GO4Robot?

Zapisz się

Rozwój

W Akademii pracujemy według programów edukacyjnych stworzonych przez specjalistów z zakresu pedagogiki, którzy doskonale znają zróżnicowane potrzeby młodych kursantów. Każdy semestr wiąże się z nowymi ciekawymi wyzwaniami dla uczestników - wszystkie są jednak dostosowane do ich wieku oraz umiejętności.

Sprzęt

Zależy nam na tym, żeby zajęcia były efektywne oraz bezpieczne, dlatego korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych oraz certyfikowanych zestawów LEGO® Education i Cubetto.

Trenerzy na zajęciach

Niewielkie grupy przyczyniają się do większej efektywności na zajęciach. Dwóch Trenerów może poświęcić każdemu uczestnikowi tyle czasu, ile dziecko potrzebuje do nauki. Każde zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowane osoby, zarażające pozytywną energią.

Lokalizacja

Warsztaty z robotyki w Łodzi przeprowadzamy na terenie przedszkoli oraz szkół, do których uczęszczają nasi kursanci. Dzięki temu dzieci nie będą opuszczać bezpiecznego miejsca, a rodzice nie będą musieli wygospodarować dodatkowego czasu na przywiezienie dziecka na zajęcia.

Warsztaty cykliczne - poziomy edukacyjne

W naszych kursach dziecko może uczestniczyć nawet przez 7 lat. Program edukacyjny mogą rozpocząć dzieci już od 3 roku życia. W dowolnym momencie można dołączyć do Akademii, bez względu na posiadane umiejętności. Przygotowaliśmy poziomy dla kursantów dostosowane do ich wieku.

Roboludek Junior

3 latki

Zajęcia z drewnianym robotem Cubetto od Primo Toys w 1 połowie kursu oraz z interaktywnym robotem mTiny od Makeblock w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

100 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek

4 latki

Zajęcia z interaktywnym robotem mTiny i kreatywne konstruowanie z LEGO® DUPLO® w 1 połowie kursu oraz robot BOTZEES Mini w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

100 zł/m-c

WIĘCEJ

Roboludek Master+

5-6 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

145 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk+

6-7 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education WeDo 2.0 i tabletów w 1 połowie kursu oraz SPIKE™ Essential i tabletów w 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

145 zł/m-c

WIĘCEJ

Mały Robotyk Master

8-9 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków ikon na 1 połowie kursu, w środowisku bloków słów na 2 połowie kursu. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

155 zł/m-c

WIĘCEJ

Inżynier Junior

9-10 latki

Zajęcia z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education SPIKE™ Prime i tabletów. Programowanie w środowisku bloków słów. Cały kurs to cykl 34 zajęć dla grup startujących we wrześniu lub 30 zajęć dla grup startujących w październiku. Opłata jest stała za każdy miesiąc.

165 zł/m-c

WIĘCEJ

Kompetencje

kreatywność

+15!

To jedna z najbardziej pożądanych przez pracodawców kompetencji XXI wieku. Innymi słowy, umiejętność wychodzenia poza schematy, znajdowanie nieszablonowych rozwiązań, a także twórcze podejście do rozwiązywania problemów stają się obecnie równie istotne jak umiejętności twarde.

lateralizacja

+15!

Inaczej stronność - jest to postępujący proces, który stopniowo kształtuje się wraz z wiekiem i rozwojem ruchowym dziecka. Podczas tego procesu kształtuje się przewaga jednej ze stron ciała nad drugą podczas czynności ruchowych. Ćwiczenie koordynacji ruchów (np. ruchów oko-ręka) pozwala na równomierny rozwój lateralizacji, bez doprowadzenia do asymetrii.

matematyzacja życia codziennego

+50!

Kompetencje matematyczne zaczynają kształtować się najsilniej w 8-9 lat. Matematyzacja życia codziennego przejawia się przede wszystkim poprzez umiejętność klasyfikowania przedmiotów w zbiory, czy też stosowanie schematów dotyczących kolejności wykonywania działań. Równolegle z tą kompetencją rozwija się pamięć logiczna oraz procesy myślowe takie jak uogólnianie i systematyzowanie.

motoryka mała i motoryka duża

+70!

Motoryka to ogólna sprawność fizyczna człowieka. Motoryka mała to ruchy o mniejszym zakresie (ruchy dłoni, palców) - do ich wykonania potrzebne jest skupienie, koncentracja i precyzja. Motoryka duża to z kolei obszerne ruchy, które angażują całe ciało lub jego znaczną część.

myślenie algorytmiczne

+70!

Inaczej myślenie komputacyjne. Jest to proces znajdowania rozwiązań problemów z różnych dziedzin przy świadomym wykorzystaniu metod i narzędzi informatycznych. Cały ten proces tworzą cztery składowe: (1) rozłożenie problemu na części, (2) analiza problemu - rozpoznanie prawidłowości, (3) eliminowanie elementów nieistotnych (oszczędzanie zasobów poznawczych), (4) stworzenie algorytmu w oparciu o dostępne informacje - rozwiązanie problemu

myślenie szeregowe

+50!

Inaczej nazywa szeregowaniem systematycznym. Jest to dominujący sposób rozwiązywania zadań, które wymagają od dziecka grupowania elementów według uporządkowanych różnic pomiędzy nimi. Rozwój tej umiejętności następuje kiedy dziecko posiada zdolność do wyobrażania sobie czynności przy użyciu symboli.

przemyślane podejmowanie decyzji

+20!

Umiejętność podejmowania decyzji to jedna z kompetencji, która jest niezbędna niemal w każdym aspekcie życia. Przemyślane podejmowanie decyzji to szereg działań, które pobudzają i rozwijają się również: myślenie analityczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz pewność siebie!

rozwój emocjonalny

+70!

Są to kolejne etapy wzrostu emocji w poszczególnych stadiach wieku, które sprawiają, że przystosowania wewnętrzne i społeczne przechodzą na coraz wyższe poziomy. Rozwój emocjonalny ma szczególny wpływ na wykształcenie się cech przystosowawczych do życia społecznego i jest nieodzownym elementem rozwoju człowieka.

spostrzegawczość

+40!

Umiejętność podporządkowania swojego spostrzegania określonemu celowi, oderwanego od zajęć i wrażeń ubocznych. Inaczej - świadome kierowanie swojego spostrzegania.

trwałość pamięci

+50!

Trwałość pamięci to jedna z jej najważniejszych cech, która pozwala na tworzenie śladów pamięciowych i przechowywanie ich. Dzieci zaczynają stosować coraz bardziej złożone strategie pamięci, co sprawia, że ich pamięć zaczyna przekształcać się w logiczną (jej przejawem jest na przykład uczenie się przez powtarzanie i odtwarzanie materiału).

wyobraźnia przestrzenna

+15!

zdolność do tworzenia w myślach układu elementów. Dotyczy to zarówno wyglądu bryły, jej koloru czy kształtu, jak i tego, gdzie znajduje się ona w przestrzeni. Dzieci z rozwiniętą wyobraźnią przestrzenną potrafią zmienić perspektywę patrzenia na obraz oraz planować sekwencje ruchów, np. przy budowaniu z klocków, tak aby zaprojektowana bryła się nie przewróciła.

Galeria

Płatności

Prosimy, by w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko uczestnika kursu, placówkę oraz dzień zajęć. W przypadku FV prosimy również o taką informację w tytule przelewu wraz z numerem NIP.

Numer konta

34 1020 4580 0000 1602 0393 6515

GO4Robot Łódź
Julia Błaszczyk
 ul. Żabia 1C
99-400 Łowicz 
NIP: 8341889898 

Kontakt

Wszystkich zainteresowanych naszymi kursami zapraszamy do kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań z chęcią rozwiejemy wszystkie wątpliwości :) Czekamy na kontakt telefoniczny lub mailowy!

GO4Robot Łódź

Julia Błaszczyk (ul. Żabia 1C, 99-400 Łowicz) NIP: 8341889898

Zadzwoń do nas: 509 736 507

Napisz do nas: lodz@go4robot.pl

Masz pytania?

Być może odpowiedź znajdziesz w tej sekcji. A jeśli nie - zapraszamy do kontaktu!

Jak się zapisać?

Rekrutacja do Akademii odbywa się we wrześniu. Wówczas organizujemy również darmowe lekcje pokazowe, na które można przyjść z dzieckiem. O szczegółach i terminach można dopytać, kontaktując się z przedstawicielami Akademii. 
Linkowanie do zapisów: ZAPISZ SIĘ

Ile trwają zajęcia?

Proponowane przez nas zajęcia trwają od października do czerwca. Czas pojedynczych warsztatów zależy od poziomu zaawansowania - od 30 do 120 minut. W trakcie całego cyklu przeprowadzamy 30 zajęć. Na początku każdego semestru opracowujemy harmonogram zajęć, który przekazujemy rodzicom lub opiekunom, uwzględniając w nim dni wolne.

Jak liczne są grupy?

Stawiając na kameralność i efektywność zajęć, w grupach od poziomu nr 1 do 8 może znajdować się maksymalnie 14 uczestników.

Na czym pracujemy?

W ramach prowadzonych przez nas zajęć i warsztatów wykorzystujemy specjalne zestawy LEGO® Education WeDo 2.0, Mindstorms® EV3, Arduino, Cubetto, App Inventor, mTiny oraz Scratch. Dzięki zestawom od sprawdzonych firm jesteśmy pewni, że każdy warsztat będzie przeprowadzony na najwyższym poziomie. Do programowania z kolei używamy tabletów oraz laptopów.

Kim są trenerzy?

Zajęcia w Akademii są prowadzone zawsze przez 2 osoby, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu uczestnikowi odpowiednią ilość czasu oraz w razie potrzeby pomóc mu. Trenerzy ukończyli wewnętrzne szkolenia z opieki oraz ewentualnych zagrożeń podczas zabawy. Eksperci są absolwentami lub studentami kierunków pedagogicznych oraz psychologicznych. Więcej informacji znajduje się w zakładce O nas